KAKO JE POČELO?
Kao i većina klinaca, obožavao sam Goricom i okolicom tumarati biciklom. Starci su me u par navrata učili voziti bicikl ali ipak sam, igrajući se s ekipom u kvartu jednog dana, spustivši se niz dostavnu rampu, moment i momentum otkrio sam. Bio je to za mene eureka trenutak, trenutak kada sam otkrio pedaliranje. Djetinjstvo sam proveo na biciklu. Od glumatanja BMX bandita po goričkim gradilištima, igranja lovica na nekadašnjem Trgu Veljka Vlahovića, obilaska okolnih sela i jezera te vožnje na zadnjem kotaču kroz cijeli grad. Ipak, pravog sam se bicikliranja uhvatio u tridesetima kad sam si priuštio prvi ozbiljan bicikl, i time nakon duge pauze ponovno potpalio strast za tim sportom.
ZAŠTO VOLIM BICIKL?
Volim ideju koja stoji iza bicikla. Naizgled jednostavan sklop cijevi i kotača koji nam je omogućio gotovo neograničenu i besplatnu slobodu kretanja. Toliko je efikasan da s istim utroškom energije možemo proći tri puta duži i brži put kretanja u odnosu na hod.
Da nije bilo bicikla, kuglični ležajevi bi vjerojatno duže tražili svoj put u praktičnoj primjeni. Da nije bilo bicikla, gospodin Dunlop vjerojatno ne bi izumio pneumatike. Da nije bilo bicikla, emancipacija kroz slobodu kretanja i slobodu izbora, vjerojatno bi mnogo kasnije dobila zamah.
Indirektno i direktno, bicikl nam je pomogao u oblikovanju društva i društvenih dostignuća kakve danas poznajemo.
ZAŠTO VOLIM BICIKL?
SAM SVOJ MAJSTOR
Volim biti u garaži. Volim bicikl. Našao sam svoj put.
Ubrzo nakon kupnje prvog ozbiljnog bicikla, odbacujem svoj dotadašnji hobi i preusmjeravam svoju strast za šarafljenjem, fabranjem, brušenjem i piljenjem u održavanje svog bicikla.
Jedan od prvih poteza u tom smjeru mi je bila nabavka dvije enciklopedije, vrsnog američkog majstora Leonnarda Zinna, koje su mi pomogle otkriti male tajne i velika znanja. 🙂
S vremenom, novi hobi prerasta u moj posao; prvo kod jednog od najstarijih majstora u Zagrebu, a kasnije i kod jednog od najvećih trgovaca u državi. Na tom putu, kroz prodaju bicikala i opreme, uviđam kolikima je bicikl osobna i draga stvar. S obzirom da sam i sam biciklist, odlično sam razumio probleme i potrebe klijenata.
S vremenom se iz prodavača profiliram u servisnog savjetnika i podršku kupcu. Mehaničarska znanja, iskustvo i entuzijazam mi omogućuju da kroz posao servisnog savjetnika, klijentima ponudim uštedu vremena i novca, dajući im najbolja i najkvalitetnija rješenja, savjete i usluge.
Radna iskustva i edukacije me s vremenom osnažuju u ideju o pokretanju vlastitog posla.
Želja mi je da svom gradu, biciklistima i onima koji će to tek postati, ponudim mjesto gdje će s povjerenjem svraćati i koristiti moje usluge i savjete.
Kada znamo da je bicikl za servis?
Postoje servisni intervali, najzdravije bi bilo minimalno jednom godišnje doći u bike shop i pregledati ga, ne vidimo svi uvijek sve, profesionalac će uočiti neke stvari i time prevenirati veću štetu. Takva kontrola jednom godišnje košta ništa, odnosno košta nešto malo vremena. Postoje ljudi koji su jako pedantni i koji razmišljaju preventivno, pa dođu jednom godišnje, imam doista puno takvih ljudi, ali ima i ljudi koji kad je već sve gotovo strgano ili potrošeno dođu po pomoć, a tada servis može koštati poprilično. Nailazio sam na situacije kada se zbog toga više isplatilo kupiti novi bicikl nego popravljati stari